Door toenemende digitalisering is het voor veel medewerkers mogelijk om te werken op afstand. De acceptatie van thuiswerken en digitale hulpmiddelen stijgt explosief en zorgt voor continuïteit. Deze positieve ervaringen kunnen we projecteren op het HR-werkveld.

In deze whitepaper zoomen we in op de wijze waarop digitale hulpmiddelen HR helpen in het omgaan met de COVID-19 ofwel Corona uitdagingen. Hierbij richten we ons in het bijzonder op het gebruik van HR-technologie voor het realiseren van twee doelstellingen: het verhogen van de medewerkerstevredenheid en het verlagen van de werkdruk op de afdeling HR.

Om te weten hoe het staat met de digitalisering van HRM bedrijfsprocessen, duiken we o.a. in de resultaten van het onderzoek (uitgevoerd door Kantar) voor de HRM Barometer.

Vraag de whitepaper kosteloos aan

Vraag via onderstaand formulier deze whitepaper van 16 pagina’s aan en lees alles over:

  • Het begint bij de basis: Self Service en optimalisatie van bestaande werkzaamheden en processen.
  • Tactische en strategische HR-thema’s, zoals point solutions, werving & selectie en performancemanagement.
  • Management en stuurinformatie.
  • Kritische processen en risicofuncties.