Artikel
4 mrt '15
4 maart '15
2 min

Opleidings­aanbod voldoet volledig aan verwachtingen

Kwaliteit is bij iedere vorm van dienstverlening van cruciaal belang, gevolgd door de beleving en tarieven. Binnen ons opleidingsaanbod streven we ernaar om een perfecte combinatie van deze drie elementen te realiseren, én met succes!

Cedeo is een onafhankelijk certificerende instantie voor aanbieders van onder meer opleidingen. Omdat we veel belang hechten aan de ervaringen van onze klanten, hebben wij Cedeo benaderd om opnieuw een anoniem klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren voor de opleidingen van Driessen.

De resultaten

Het resultaat is een nagenoeg perfecte score: 94% klanttevredenheid bij de maatwerk opleidingen en maar liefst 100% klanttevredenheid bij de open inschrijvingen. ‘De grootste kracht van Driessen is de helderheid van de voorwaarden, de prijzen en het materiaal, de betrouwbaarheid van de dienstverlening, de ruime hoeveelheid actuele kennis, het vermogen om snel te schakelen op een vraag of verzoek van de klant en de goed verzorgde afwikkeling van de trajecten’, aldus het onderzoek. Dit is precies de kwaliteit die Driessen, samen met haar klanten, wil neerzetten.

Keurmerk

Met trots mag Driessen voor de komende twee jaar dan ook opnieuw het Cedeo keurmerk dragen. Uiteraard gaan wij ons best doen om ervoor te zorgen dat de kwaliteit, beleving en tarieven van de opleidingen, precies blijven aansluiten bij uw behoefte!

Opleidingsaanbod

Benieuwd naar ons huidige opleidingsaanbod of wilt u opleidingsvraag eens bespreken met professionals? Klik dan hier voor meer informatie. Mocht u interesse hebben om het verslag van dit klanttevredenheidsonderzoek te ontvangen, stuur dan een e-mail naar opleidingen@driessen.nl.