Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen blijven, zijn wij altijd erg benieuwd naar hun mening. Het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek geeft een goed beeld van hoe onze dienstverlening wordt ervaren, zowel in het algemeen als per dienst/ product. Dit jaar is naar 5250 personen een uitnodiging verstuurd om deel te nemen. We ontvingen 544 ingevulde vragenlijsten retour.
Als dank voor deelname kon men een goed doel kiezen waar wij een schenking aan hebben gedaan. Een klanttevredenheidsonderzoek biedt ons waardevolle informatie over onze positieve kanten en verbeterpunten. Dit jaar kwam het totaalcijfer uit op een 7,8. Een prachtig cijfer! Het is een verbetering ten opzichte van het cijfer van vorig jaar (7,7). Over de gehele linie zijn onze diensten allemaal in waardering gestegen.
Een overzicht van de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek 2011 kunt u downloaden via www.driessen.nl/klanttevredenheid