Ook dit jaar hebben we bij Driessen een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. In de periode van 18 mei 2010 tot 8 juni 2010 konden klanten het onderzoek online invullen. Per e-mail zijn alle contactpersonen van onze klanten uitgenodigd om deel te nemen aan het onderzoek. Dit jaar hebben 2419 contactpersonen de e-mail met daarin de uitnodiging ontvangen. Van deze 2419 hebben 520 contactpersonen aan het onderzoek deelgenomen. Dit betekent een respons van 21,6%, hetgeen vrij aardig kan worden genoemd. Het onderzoek van 2009 had een respons van 22,3%. Daarbij moet wel worden opgemerkt dat het absolute aantal deelnemers dit jaar meer dan verdubbeld is. In 2009 waren er 211 respondenten en in 2010 waren er 520 respondenten.
Over het algemeen kunnen we concluderen dat de tevredenheid van klanten ook dit jaar weer is toegenomen. Aan het eind van de groep vragen met betrekking tot Driessen in zijn algemeenheid, kregen de respondenten de mogelijkheid om een cijfer te geven. Al deze cijfers hebben wij bij elkaar opgeteld en gemiddeld. Daarbij kwamen wij uit op het rapportcijfer van een 7,74. Hetgeen als een ruime voldoende kan worden beschouwd en bovendien een vooruitgang is ten opzichte van vorig jaar. In 2009 werd de dienstverlening van Driessen in zijn algemeenheid gewaardeerd met een 7,65.