Wat hebben Coolblue, Heineken, Bol.com en de Efteling met elkaar gemeen? Het zijn sterke merken waar mensen graag willen werken. Kandidaten solliciteren er op eigen initiatief, omdat ze zich voelen aangesproken door de bedrijfscultuur, de organisatiewaarden en de manier waarop ze werken. 

Een sterk werkgeversmerk is authentiek, durft zich uit te spreken met enkele kernwaarden en spreekt talenten aan die overeenkomen met deze kernwaarden. En dat is precies wat bij een organisatie van de toekomst past. Zo’n organisatie kiest niet alleen voor talent dat beschikt over de juiste vaardigheden, maar voor talent dat past bij de kernwaarden van de organisatie. Want alleen dan maak je een duurzame match.

Tijdens dit webinar van Malou Bruil, recruitmentmarketeer bij Jeij, en Pieter Philippart, senior marketingadviseur bij Driessen Groep, kom je alles te weten over identiteit, imago en het vormen van een sterk werkgeversmerk. Na dit webinar kun je direct aan de slag met:

  • Een analyse van jouw identiteit als werkgever;
  • Een analyse van jouw imago als werkgever;
  • Concrete tips om een sterk werkgeversmerk te bouwen.

Aanmelden

Wil jij ook werken aan een krachtig employer brand? Schrijf je dan hier kosteloos in voor het webinar ‘Aan de slag met employer branding’ op donderdag 8 april van 11:00 - 11.45 uur.

Doelgroep

HRM'ers