Artikel
7 jan '11
7 januari '11
2 min

Driessen opleidingen dankzij klanttevre­den­heid gecertifi­ceerd door Cedeo

Een Cedeo erkenning staat gelijk aan een warme aanbeveling door de huidige klanten. Het Cedeo doet onderzoek naar performance, klantgerichtheid en de samenwerking bij een opleider. Als minimaal 80% van de klanten positief gestemd is, dan mag een organisatie het Cedeo keurmerk dragen. Driessen haalde bij de maatwerk opleidingen zelfs een uitzonderlijke score van alleen maar ‘tevreden’ of ‘zeer tevreden’ klanten.

Onderzoeksopzet
De Cedeo erkenning is gebaseerd op regelmatig klanttevredenheidsonderzoek onder inkopers en opdrachtgevers uit het bedrijfsleven, de overheid en de non-profitsector. Het Cedeo keurmerk geeft potentiële klanten houvast bij de inkoop van cursussen, trainingen en andere HR-diensten.

Reacties uit de praktijk
Uit het rapport van de Cedeo blijkt dat de tevredenheid onder de ondervraagde klanten van Driessen groot is. Enkele citaten over Driessen die in rapport verwerkt zijn geven dit aan. “De persoonlijke aanpak en de kwaliteit die ze leveren maakt ze speciaal”, “De grote kennis binnen de non-profit sector ervaren wij als prettig, plus ze zijn een betrouwbare partner voor ons” en “De cursussen zijn zeer actueel en compleet.”

Opleidingen in de schijnwerpers
Driessen is uiteraard zeer gelukkig en tevreden met de behaalde score. Opleidingen staan bij Driessen vanaf dit jaar nog extra in de schijnwerpers, met een uitgebreider opleidingsaanbod en nog meer actuele thema’s. De komende maanden zal Driessen daar meer informatie over vrijgeven. Heeft u vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact op met de opleidingscoördinatoren Dian van Baal of Julika Timmers via 0492 – 50 66 66 of opleidingen@driessen.nl

Overhandiging Cedeo certificaat op 6 januari 2011 te Helmond